bahis siteleri

NHL.cz na Facebooku

Capitals sází na TikTok. Kontroverzní sponzor se objeví na dresech

13. září 8:00

Jiří Lacina

Společnost Monumental Sports & Entertainment, pod kterou patří i Washington Capitals, podepsala v pondělí partnerskou smlouvu se sítí TikTok. Logo nového sponzora se objeví při venkovních zápasech na dresech Ovečkina a spol.

Jedná se o víceletou smlouvu, jež se dotkne také dalších akvizic Teda Leonsise, tedy i basketbalových Washington Wizards (NBA) a Mystics (WNBA). TikTok bude rovněž titulární sponzorem padesátiletého výročí Capitals, kterého se klub (*1974) dočká letos.

Washington se stal už v roce 2019 jedním z prvních týmů NHL, který se k TikToku připojil. Ten se chlubí víc než miliardou aktivních uživatelů, včetně 150 miliónů z USA. S více než 378 tisíci sledujícími jsou Capitals osmým nejsledovanějším klubem NHL na této platformě. Přestože na Instagramu nebo síti X mají ještě víc sledujících, TikTok je podle Jamese Heusera, klubového viceprezidenta zaměřeného na digitální média, jejich nejrychleji rostoucí platformou.

TikTok je všeobecně vnímán dost rozporuplně. Jeho algoritmy jsou zřejmě nejdůsledněji propracovány tak, aby síť uživatele vtáhla a nepustila. Rodičům se nelíbí vliv na jejich děti. Hodně negativní publicity budí také obava o ochranu soukromí a bezpečnost dat. V USA byla síť TIkTok opakovaně zmiňována jako hrozba pro národní bezpečnost. Řada zemí přemýšlí o zákazu, o který se v době svého prezidentování snažil i Donald Trump.

Capitals umísťují na TikTok videa, včetně zápasových sestřihů, záběrů z tréninků či různých kuriozit. „Jsme skutečně optimističtí ohledně své strategie, jak se spojit s fanoušky,“ říká Heuser.

„Tohle jen zvýší naší napojenost v této oblasti. Na platformě se skvěle bavíme a myslím, že naši fandové také. Na Instagramu a X jsme zjistili, co funguje. Na TikToku lidé hledají něco trochu jiného a nejsou odvázaní z tradičního obsahu,“ potvrdil specifika sítě Heuser.

Washington má také sponzora pro domácí dresy. Byl jedním z prvních klubů NHL, který ho oznámil, jakmile liga malá sponzorská loga na dresech povolila. Je jím Caesars Sportsbook, platforma pro sportovní sázení, která je součástí Caesars Entertainment. Tříletá smlouva vyprší po skončení nadcházející sezóny.

Share on Google+

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@nhl.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, loga a známky týmů NHL, jakožto další vlastnické materiály včetně log konferencí a obrázků Stanley Cupu jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L.P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.