bahis siteleri

NHL.cz na Facebooku

Studie: Nejpříjemnější fandy má Florida, „nejkyselejší“ Vegas a Buffalo

17. srpna 14:00

Jiří Lacina

Se zajímavým projektem přišli studenti University of Alberta. Pomocí tzv. „NHL Positivity Indexu“ se pokusili seřadit fanoušky jednotlivých týmů NHL. Hodnotil se přístup, pozitivita, emoce.

 

Sebraná data se týkala každého klubu NHL a pokusila se změřit a vyhodnotit nejpozitivnější a nejnegativnější pocity a nálady před, během a po zápasech zejména z diskuzní platformy Reddit. Síť má víc než půl miliardy uživatelů z více než dvou set zemí světa.

„Především jsme hledali komentáře ze zápasových dnů, před nimi nebo po nich. Růžná vlákna, diskuse a komentáře v každé týmové komunitě. Snažili jsme se získat podobná data ke každému týmu NHL,“ říká se v metodologii studie.

„Šlo nám hlavně o autentičnost,“ ujišťují její tvůrci.

Na prvním místě skončili fanoušci Floridy Panthers, kteří v minulé sezóně měli k dobré náladě důvod. Vyhráli Atlantickou divizi a nakonec i Stanley Cup.

Pokud předpokládáte kanadské fanoušky jako náročné, pak podle studie aspoň nejsou negativní. Winnipeg se umístil druhý, Montreal pátý a Edmonton devátý. Nejhůř si z Kanady stály 22. Ottawa a 24. Vancouver. Nároční fandové Toronta skončili 18.

„Nejkyselejší“ diskuse se vedly k mužstvu Vegas Golden Knights, kteří letos neobstáli v obhajobě poháru a spoustu fanoušků štvali zapisováním hráčů na listinu dlouhodobě zraněných, odkud zázračně povstali akorát na play off.

Vegas se spolu s Buffalem jako jediné ocitlo v záporných hodnotách. Moc přívětivě se nevedly ani diskuse v komunitách Columbusu, Philadelphie a New York Rangers.

Share on Google+

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@nhl.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, loga a známky týmů NHL, jakožto další vlastnické materiály včetně log konferencí a obrázků Stanley Cupu jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L.P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.